Интервју са Милицoм Пауновић представником за медије ЈКП Инфостан технологије

Нема коментара Share:
Интервју са Милицom Пауновић представникom за медије ЈКП Инфостан технологије

С обзиром да је отежано радити у условима пандемије која су улагања у предузећу обележила протеклу годину?

Иако је целу прошлу годину обележила епидемија вируса COVID 19, ефекти пословања и наплате комуналних услуга су позитивни. Потрудили смо се на првом месту да заштитимо наше кориснике и омогућимо им да електронски плаћају рачуне али и да све остале захтеве, рекламације и питања решавају електронским путем без излагања коринавирусу, поред чега смо их заштитили и финансијски. Услед бројних позитивних финансијских мера које је предузеће током прошле године обезбедило својим корисницима, попут продужавања рокова за плаћање рачуна, одлагања поступака принудне наплате, продужетка акције репрограма дуга и одлагања слања опомена корисницима, пустили смо у рад портал и мобилну апликацију е.Сандуче, која је омогућила нашим корисницима да са било ког места, у било које време безбедно плаћају своје рачуне бројним платним картицама, без трошкова накнаде и без одлазака на шалтере платних институција.

Какви су Ваши циљеви развоја предузећа у наредном периоду и колико пандемија утиче на реализацију истих?

У овом тренутку е.Сандуче има око 130.000 регистрованих корисника који електронски добијају и плаћају безбедно своје редовне рачуне, утужења, репрограмиране обавезе и опомене, само једним кликом. Како све већи број корисника своје обавезе измирује електронски, без одласка на шалтере и без излагања коронавирусу, у наредном периоду ћемо омогућити корисницима да на порталу и апликацији е.Сандуче плаћају електронски рачуне других великих правних лица. На тај начин у само једном електронском сандучету корисници ће имати базу свих својих рачуна и уплата. Такође, у наредном периоду проширићемо систем обједињене наплате на све преостале градске општине, што ће позитивно утицати и на кориснике и на даваоце комуналних услуга.

Колико улажете у едукацију и усавршавање Ваших запослених и какви су Вам планови за ангажовање нових кадрова?

ЈКП Инфостан технологије је информатичко предузеће са веома високим процентом висообразованог кадра. Ми идемо у корак са свим техничким и технолошким иновацијама, пратимо захтеве тржишта и унапређујемо пословање како бисмо ишли у корак са дигитализацијом Републике Србије. Када је у питању акгажовање нових кадрова у потпуности поштујемо препоруке за запошљавање свих надлежних институција.  

С обзиром да квалитет комуналних услуга директно утиче на квалитет живота грађана какве активности спроводите за побољшање истих и да ли планирате да спроводите нове акције као што је била е.Сандуче која се показала као врло успешна и коју су потрошачи прихватили?

ЈКП Инфостан технологије је својим корисницима омогућило мобилну апликацију и портал е.Сандуче, како бисмо им максимално олакшали добијање и плаћање рачуна. Поред редовних попуста од 5% 6% и 7% попуста, корисници додатну уштеду остварују јер плаћају рачун обједињене наплате без провизије како електронским путем, тако и у Пошти и пословним банкама. Поред тога трудимо се да корисницима обезбедимо додатан попуст на електронско плаћање рачуна, како бисмо их подстакли да чувају своје здравље и да плаћају рачуне само једним кликом са било ког места и у било које време, без одлазака на шалтере. Од укупно 720.000 рачуна обједињене наплате на територији града Београда, попуст при плаћању рачуна остварује више од 300.000 корисника, који на тај начин обезбеђују уштеду у кућном буџету.

Предузеће ће у наредном периоду наставити да унапређује своју мобилну апликацију и портал е.Сандуче, поред чега ће бити омогућено плаћање рачуна других правних лица. Такође, наставићемо да олакшавамо корисницима коресподенцију и решавање свих питања, захтева и рекламација.

Друштвено одговорно пословање је тренд који све брже расте у последњих неколико година. Како бисте оценили сарадњу са локалном заједницом и да ли кроз Ваше пословање спроводите активности које се односе на друштвено одговоран рад?

Као друштвено одговорно предузеће предузели смо мере за рационалнију употребу папира за штампање рачуна и на тај начин допринели очување шума, чиме смо уједно подстакли кориснике да безбедно и ефикасно електроснки добијају и плаћају рачуне на мобилној апликацији и порталу е.Сандуче. У циљу заштите животне средине, корисницима је омогућено да брзо и лако у главном менију искључе слање штампаних рачуна на кућну адресу.

Такође, ЈКП Инфостан технологије дуги низ година помаже реализацију многобројих хуманитарних акција и на тај начин активно учествује у решавању проблема у различитим сферама друштва.

Претходна вест

Уручене награде града Београда за 2019. и 2020. годину

Следећа вест

План одрживе урбане мобилности града Београда номинован за финале „СУМП” награде

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.