Никодијевић: Све одлуке које доносимо резултат су контакта са грађанима

Нема коментара Share:

31.08.2021.
Београд је град који живи од туризма, али све одлуке које доносимо резултат су пре свега контакта са грађанима, односно њихових примедби као и пријава Комуналне милиције, изјавио је председник Скупштине града Никола Никодијевић поводом одлуке која је јуче усвојена у градском парламенту, а којом се забрањује емитовање музике у баштама угоститељских објеката на територији града Београда радним данима после 22 и петком и суботом после 23 сата. 

Гостујући на ТВ Прва, он је нагласио да је током лета често музика из башта, где је радно време до 24 сата радним данима и до 1 час викендом, толико гласна да станари који живе у околним зградама или у згради где се налази објекат имају проблем. Зато према овој одлуци унутар локала може да се чује музика, али не сме у башти или на тераси објекта. 

– Када буде усвојен Закон о буци, та област ће бити много боље уређена. Тада ће комунални милиционари на лицу места моћи да мере буку и одмах и да издају казне. Ускоро ће се повећати број комуналних милиционара, јер је био конкурс и они су тренутно на обуци – рекао је Никодијевић. 

Говорећи о увођењу линијског речног превоза, подсетио је да речни саобраћај никада до сада није био у систему јавног превоза.

– Јучерашњом одлуком стварамо могућност да и речни саобраћај буде интегрисан у систем јавног превоза. Имамо мрежу линија коју треба да дефинишемо са неким ко ће то да ради. Сигуран сам да се из Обреновца може брже стићи речним саобраћајем до центра Београда, него аутобусом или аутомобилом. Створили смо услове да можемо да распишемо конкурс и да тражимо партнера за јавни превоз, с обзиром да ту делатност не може да обавља ГСП, него изабрани партнер. Грађанима ћемо омогућити такав систем да „бус плус” картицом могу да користе чамац, аутобус, трамвај, односно све видове саобраћаја. Мислимо да Београд има потенцијал да успешније користи овај вид транспорта и зато желимо да интегришемо реке у овај вид јавног превоза – рекао је Никодијевић.

Он се осврнуо и на сквер Милене Дравић и Драгана Николића и напоменуо да ће сквер бити завршен половином септембра.

– Овај сквер је на крају Милешевске улице и тренутно се реновира. Јучерашњом одлуком Скупштине града тај сквер носи назив Милене Дравић и Драгана Николића, с обзиром на то да су они скоро читав живот провели на Врачару. Наша идеја је да сви познати глумци који су нас напустили у последњих неколико година имају свој кутак на Врачару, јер су углавном тамо живели. Југ Радивојевић је предложио да испред Београдског драмског позоришта направимо позоришни трг где ће бити мурали или бисте свих глумаца који су имали своју улогу у том и другим позориштима – објаснио је Никодијевић.

Говорећи о линијском парку, он је истакао да је идеја о томе дошла из разговора с колегама из Њујорка. Они су искористили трасу старе железнице која није била у функцији и направили парк, што ћемо и ми урадити по узору на њих.

– То је диван простор од Бетон хале до Панчевачког моста, који има 4,5 километра. Туда је некад ишла железница, а идеја је да направимо савремено решење са унутарпарковским површинама, шеталиштима, огромним бројем клупа, спортским теренима, малим фонтанама, језерима, више стотина различитих врста биљака, дрвећем. То ће бити простор где ће људи заиста моћи да се опусте у самом центру града, у најужем градском језгру – нагласио је Никодијевић.

Он је подсетио да линијски парк има десет целина и да су у његовом пројектовању учествовале наше младе архитекте.

– Јуче смо усвојили план који нам омогућава да распишемо тендер и изаберемо извођача радова. Верујем да ћемо га изабрати у наредна два месеца те да ћемо у новембру или децембру почети са реализацијом прве фазе код „25. маја” – СЦ „Милан Гале Мушкатировић” – нагласио је Никодијевић и додао да када се ради неки пројекат постоји и процењена вредност тих радова, што значи да вредност може бити већа или мања од процењене, тако да ће се за овај пројекат тек видети.  

Извор текста и фотографије: www.beograd.rs

Претходна вест

Промена траса линија јавног превоза

Следећа вест

На прагу нове школске године

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *