Радојичић: Грађани Гроцке ушли у систем обједињене наплате Инфостана, платформа е. Сандуче све популарнија међу грађанима

Нема коментара Share:

04.11.2021.
Градоначелник Београда проф. др Зоран Радојичић изјавио је јутрос приликом посете ЈКП „Инфостан технологије“ и штампарије предузећа,  да је платформа е.Сандуче све кориснија те да 180 хиљада Београђана на овај начин електронски добија и плаћа рачуне ЈКП „Инфостан технологије“.

Он је подсетио да је платформа е.Сандуче почела са радом 1. јуна 2020. године.

–Оно што посебно желим да нагласим је да је у систем обједињене наплате ЈКП „Инфостан технологије“ ушло и 25 хиљада грађана Гроцке, што до сад није био случај.  Верујем да ће већина њих изабрати да сада своје рачуне плаћа преко платформе е.Сандуче. Циљ нам је да у систем обједињене наплате уђу и друге рубне београдске општине. Пре свега мислим на грађане из општина које нису укључене као што су Младеновац, Лазаревац, Обреновац или Сопот. Такође преговарамо и о другим плаћањима који ће се прикључити овом моделу, као што су накнаде за коришћење воде и канализације, а вероватно и неке услуге Телекома – рекао ја градоначелник за ТВ Вести.

Радојичић је нагласио да су бенефити оваквог начина плаћања велики, а посебно у време пандемије корона вируса, јер се оваквим начином плаћања смањује учесталост одлазака на шалтере и смањује се ризик од заражавања.

– Једним кликом на платформу е.Сандуче можете да платите рачуне и уштедите време. Такође, штеди се и папир, понашамо се еколошки одговорно,  а сви рачуни и документација о плаћању је потпуно безбедно сачувана на овој платформи. Јасно је да је у данашње  време даља дигитализација услуга од огромног значаја, а све то је и део „смарт сити” концепта, начина на који живи савремени свет – објаснио је први човек престонице.

Градоначелник је подсетио да поменути концепти улазе и у стратегију Владе Републике Србије.

– Будући да је један од стратешких циљева које је поставила Влада Републике Србије, концепт реформе и модернизације рада јавне управе, Градска управа је следећи овај концепт, знатно унапредила пружање услуга грађанима, уводећи и развијајући систем електронске управе. Континуирано су вршена улагања у информационе технологије, што је резултирало да услуге које Градска управа пружа грађанима, буду приступачније. Поновићу, посебно сам задовољан  због тога што ће грађани, али и правни субјекти  имати бројне бенефите од ове врсте дигитализације, између осталог  смањење трошкова и уштеду времена. Дигитализација е-управе је донела много користи и наставићемо да радимо заједно. Пре свега важно је да се подигне свест код грађана о томе шта им све добро доноси овакав вид плаћања – закључио је Радојичић.

Извор текста и фотографије: www.beograd.rs

Претходна вест

Реконструкција и адаптација клуба за старе и Центра за социјални рад у Гроцкој

Следећа вест

Променa режима рада линија на Новом Београду

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *