Почиње сезона најважнијих сајамских манифестација

Нема коментара Share:

17.01.2024.
Међународни сајам туризма у Београду, највећа и најпосећенија манифестација те врсте у региону, одржаће се од 22. до 25. фебруара, најавио је „Београдски сајам”. Под слоганом „Авантура почиње овде”, овај сусрет култура и авантура промовисаће нове дестинације, „first minute” понуде, домаће и иностране смештајне капацитете, туристичке регије и атракције. На сајму ће учествовати најзначајније туристичке агенције, удружења и организације, хотели, туристички центри, транспортне компаније и међународни тур-оператори, као и традиционално Град Београд, који ће се представити на штандовима у халама 1 и 4.

И ове године посетиоци ће из велике понуде, већ према својим афинитетима, моћи да изаберу породична путовања, далеке и егзотичне дестинације, путовања за младе, „сити брејк”, одмор и опоравак у бањама, спа викенде на планинама, еко и активни туризам, конгресна дешавања… За оне чија следећа авантура почиње управо на Сајму туризма, овогодишње откривање неког новог света укључује истраживање најновијих иновација у туристичкој индустрији, упознавање са најновијим технолошким трендовима који ће унапредити путовање, било да је реч о дигиталним водичима, паметним путним апликацијама или еколошки одрживим путовањима. Ту су и стручњаци из индустрије који ће објаснити како се туризам прилагођава савременим потребама путника. У исто време у Хали 2 ће бити одржан и Деветнаести међународни сајам хотелско-угоститељске опреме, који ће под слоганом „Послужите се” окупити бројне домаће и иностране компаније из најразличитијих области које су у вези са угоститељским делатностима и које сваку туристичку понуду дижу на виши ниво – производњом и продајом хотелског и угоститељског намештаја, опремом за кухиње, ресторане и барове. Ту су и постељина и пешкири, средстава за одржавање, произвођачи хране и пића и друго. 

Овај велики мултимедијални догађај свим учесницима и посетиоцима омогућиће пословне контакте, упознавање, умрежавање и успостављање пословних односа и партнерства за даљу сарадњу. А сви ови аспекти заједно чине Сајам туризма на „Београдском сајму” најважнијим годишњим догађајем у промоцији, развоју и унапређењу туристичке индустрије региона.

Ово је, наводе из „Београдског сајма”, врх ужареног брега првог дела пролећне агенде која већ од 25. до 27. јануара почиње петим издањем водећег регионалног сајамско-конференцијског догађаја у области воћарства, виноградарства и повртарства – манифестацијом „Агро Београд 2024”. Више од петсто излагача из региона и света представља достигнућа у областима свежег, смрзнутог и прерађеног воћа, поврћа и грожђа, пољопривредне механизације, система за наводњавање, система противградне заштите, расадника, семенских и хемијских кућа и других сегмената неопходних за успешно бављење овим гранама пољопривреде. Током три дана овог врхунског сајамско-конференцијског догађаја биће организоване и стручне конференције и састанци на којима ће еминентни стручњаци и представници институција, организација и компанија те представници великих европских и домаћих ланаца, купаца и дистрибутера актуелизовати теме из области воћарства, повртарства и виноградарства, тржишта воћа и поврћа, климатских промена и њиховог утицаја на промене у производњи воћа и поврћа и бројне друге.

Почетком фебруара, прецизније од 8. до 10, резервисан је простор у Хали 3 за „Балкан текстил 2024”, пословну манифестацију која окупља произвођаче текстила, увознике и трговце, а поред најбољих тканина, излагачи приказују и најбоље машине и опрему из текстилног сектора. Циљ је да на најбољи начин извозници пронађу увознике, домаће произвођаче и велике трговце на мало који подстичу потражњу и тиме проширују своје канале продаје у Србији. Сајам је замишљен као уносна платформа и неизоставна шанса, где врхунске производе, опрему и машине у текстилном сектору представљају излагачи из различитих земаља публици успешних предузетника који имају мотивацију и капитал да улажу у нове пословне подухвате. Сајам својим ексклузивним учесницима нуди најефикаснији начин за освајање тржишног удела у земљи где ће се спојити понуда и тражња под једним кровом, како би компаније извознице искористиле прилике у Србији и повећале обим извоза.

Коначно, фебруар ће обележити и Петнаести државни пчеларски сајам, који ће бити одржан у Хали 2 од 10. до 11. фебруара. „Слатки сајам”“ је међународна изложбено-продајна манифестација коју организује Савез пчеларских организација Србије, а посетиоци имају прилику да виде комплексан продајни, изложбени, образовни, промотивни, привредни и туристички садржај и програм. Сајам је прилика да се, поред меда и других пчелињих производа, по најповољнијим условима набави и комплетна пчеларска опрема и репроматеријали, прецизирано је у саопштењу. 

Извор текста и фотографије: www.beograd.rs

Претходна вест

Подељена дечја ауто-седишта у Земуну

Следећа вест

Пливање за Часни крст у Земуну

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *