25.01.2023.
Градоначелник Београда Александар Шапић обишао је данас завршене радове друге етапе реконструисаног Булевара патријарха Павла, деоницу од Кошутњака до Улице Пере Велимировића. Он је најавио да ће, након добијања грађевинске дозволе, за месец и по до два почети радови на деоници од Кошутњака до Моста на Ади.
Према његовим речима, ова фаза радова завршена је у рекордном року у односу на моменат када је решен проблем са извођачем радова и непоштовањем рокова. Додао је да очекује да се такве ситуације неће више дешавати.
– Овај део посла коначно је завршен са истим извођачем, што је важно, јер би у случају његовог „изласка” из посла све било додатно пролонгирано. Реконструисани део Булевара патријарха Павла има по две траке у оба правца. Трамвајске шине нису постављене због немогућности да буду спојене са трамвајским колосецима Моста на Ади, све док не буде у потпуности завршена одговарајућа фаза радова. Реконструкција Булевара је веома важна за грађане Раковице и овог дела града јер ће завршетком радова уско грло, које данас постоји, бити растерећено – рекао је градоначелник.
Када су у питању радови на делу од Моста на Ади до Кошутњака, Шапић је рекао да су „Железнице Србије” започеле измештање возне инфраструктуре.
– Требало би да грађевинска дозвола за ту деоницу буде издата у наредних месец и по до два, што значи да би, уз поштовање рокова, у лето 2024. године било завршено спајање са Мостом на Ади. То значи да ће и трамвајска инфраструктура бити спојена са Мостом на Ади и да ће бити по две траке у сваком правцу, што ће целом пројекту дати потпуни смисао – нагласио је Шапић.
Како је навео, расписана је јавна набавка за пројектовање треће фазе, од раскрснице са Улицом Пере Велимировића до Раковице.
Градоначелник је најавио и да ће Град у току ове године започети радове у Драјзеровој улици, која ће имати три траке.
– Ту ћемо имати систем као у Улици кнеза Милоша, када ће од шпица у саобраћају зависити које траке имају предност, што ће додатно олакшати садашњу ситуацију – закључио је први човек престонице.
Извор текста и фотографије: www.beograd.rs