04.12.2023.
Председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић обишао је данас припремне радове на изградњи подвожњака који ће бити саобраћајна веза испод железничког коридора и повезати две стране Булевара уметности, чиме ће се значајно растеретити овај део Новог Београда.
Он је истакао да ће, када буду заживела сва четири правца, раскрсница Булевара уметности и Хероја са Кошара постати једна од најважнијих на Новом Београду и значајно ће растеретити Улицу омладинских бригада.
– Зато је овај тунел испод пруге изузетно стратешки важан за саобраћај на Новом Београду. Читав овај процес је сада комплекснији него што је био до пре пар година, јер је урађена пруга за брзи воз која туда пролази, а потребно је да се не зауставља железнички саобраћај. Оно што је најважније јесте то да је јавна набавка коначно завршена и очекујемо да се ових дана добије извођач. Градске службе су већ почеле да раскрчују и чисте терен, а почетак радова на изградњи зависиће од временских услова. Уколико време дозволи, то ће бити и у току зиме – рекао је Шапић.
Он је додао да, када почне да се ради у континуитету, рок за завршетак је нешто мање од годину дана.
– Ако се сећате, када сам постао градоначелник, рекао сам да ће ово бити један од важнијих саобраћајних пројеката, јер је Нови Београд, нарочито у поподневним часовима када се људи враћају са посла у стари део града, значајно преоптерећен. На овај начин растеретиће се Улица омладинских бригада и саобраћај ће се равномерно распоредити. Тошин бунар, који такође проширујемо, Улица омладинских бригада и Булевар уметности биће три изузетно важна новобеоградска булевара заједно са Улицом Јурија Гагарина, Булеваром Николе Тесле и Булеваром Михајла Пупина – нагласио је Шапић.
Када је реч о саобраћајници која ће се градити, он је истакао да је занимљиво то што ће она бити једина улица која спаја две реке.
– Када идете овом саобраћајницом, улицама Јурија Гагарина и Агостина Нета, долазите до Саве. А на другу страну, Булеваром уметности излазите до Булевара Николе Тесле и долазите до Дунава. Вредност радова је 980 милиона динара и изузетно су комплексни, јер је потребно да се обезбеди да брзи воз овде несметано функционише – закључио је Шапић.
Напомена: Видео-материјал може се преузети са следећег линка