13.10.2021.
Директор ЈКП „Београдске електране” Раде Баста и пет извршних директора овог предузећа одговарало је данас на позиве грађана који пријављују рекламације Диспечерском центру.
Како је саопштено из овог предузећа, они су са Београђанима разговарали о разлозима позива, задовољству услугама које предузеће пружа, као и о њиховом мишљењу о могућностима унапређења пословања. Овом приликом директори су пријављивали рекламације корисника и упућивали налоге екипама на терену како би евентуални недостаци били отклоњени у што краћем року.
– Желео сам да се уверим да сви корисници који имају било какав проблем у вези са грејањем увек могу да добију оператере и да пријаве рекламацију. Наши корисници морају да знају да смо мој тим и ја, као и сви запослени у предузећу, сервис грађана, да имамо заједничке интересе, те желимо да и на овај начин осете нашу бригу и пажњу – рекао је Баста, наводи се у саопштењу.
Извор текста и фотографије: www.beograd.rs